donderdag 19 oktober 2017

It's Your Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag nog een laatste zonnig dagje ... wat kan je toch genieten van zo een lekker najaarszonnetje ....

Ik heb ook een nieuwtje te vertellen ... een tijdje terug kreeg ik van Studio Light een vraag of ik wou meewerken aan het Studio Light Promo team .... lang heb ik hier niet moeten over nadenken want ik vind de Studio Light materialen heerlijk om mee te werken ....

Vandaag ga ik een kaartje tonen dat ik gemaakt heb met de prachtige lijn van Romantic Botanique.




Ik ben begonnen met de kaartmal (STENCILRB59) uit te stansen uit craft, wit en DP.

 

De randjes van het DP heb ik ruw gemaakt en bewerkt met distress inkt Vintage Photo.

 
 
Achter het strookje ribbelkarton heb ik een hoekmalletje (STENCILRB55) gezet.

 
Achter het ovalen plaatje (EASYRB586) heb ik een gaasje gezet.
 

Onderaan een bloem(STENCILRB56) die ik gemaakt heb in drie kleuren  ....




Gebruikte materialen :
 
Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB59 Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB55 Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB56 Studio Light - Paperpad Romantic Botanic - PPRB58 Studio Light - Stansvel Romantic Botanic - EASYRB586 

Wat vinden jullie van dit kaartje ? 


Liefs, Odette. 

14 opmerkingen:

  1. mooi Odette, en gefeliciteerd met je plekje bij Studio Light, veel plezier,
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart Odette. Dat Studio Light vind ik ook erg mooi en meestal werk ik de hele map achter elkaar uit. Vul hier en daar aan met lint en kant, want dat blijf ik prettig vinden.
    Gefeliciteerd met je uitverkiezing. Gaaf hoor. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je in het promo team mag, het zijn zeker leuke materialen om mee te werken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Odette.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is mooi nieuws, van harte gefeliciteerd!
    Veel plezier bij het promoteam.
    Prachtige romantische verjaardagskaart heb je gemaakt.
    Mooie materialen:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Odette ,
    Mooie kaart Odette !
    Succes veel plezier bij het team ☺️
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartmodel en proficiat met je plaats in het promoteam. StudioLight is zeker heel leuk om mee te werken ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende verjaardagskaart Odette...een prachtige vorm en hele mooie details erop.Wat een leuke uitdaging heb je weer ..ik wens je daar heel veel succes mee...er zal vast nog veel meer moois voorbij komen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ik vind van dit kaartje vraag je ? Prachtig zoals gewoonlijk !
    Veel plezier bij het Studio Light team.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Odette,
    Prachtige stansen en mooi papier, wat leuk dat je gevraagd bent voor het SL
    team,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Odette. Leuk om in het promo team te zitten. De materialen van Sl zijn inderdaad heel erg mooi.deze kaart is prachtig. Alles heel leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk nieuwtje Odette....gefeliciteerd en ik hoop dat je er veel plezier gaat hebben. Je kaartje is weer heel mooi en lekker veel foto's om het allemaal goed te kunnen bekijken.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.